Tack för svaren i kundenkäten!

29 september 2022 09:46

Vi har nu sammanställt svaren från vår kundenkät som skickades ut i slutet av april till hälften av våra hyresgäster. Nedan har Järvas distriktschef Emil Westerdahl kommenterat resultatet som visar vad ni tycker att vi har gjort bra och vad vi kan bli bättre på.

Några i gänget på Järva under Husbyfestivalen.

Tack för ert tålamod under pandemin! Vi har saknat er och det märks i era svar att ni har saknat oss också. För oss är det viktigt att ha en god dialog med er boende och andra verksamma i området för att kunna utvecklas.

Något vi har fått många kommentarer om i år och kan bli bättre på är städningen av våra trapphus, tvättstugor och miljöstugor. Tack för den återkopplingen! I vissa områden kan vi ta tag i detta direkt för att öka både trivseln och tryggheten. På sikt kikar vi även på hur vi kan underlätta källsorteringen, vilket är något som efterfrågas.

I Järva är vi riktigt stolta över vårt fina resultat! Nu förstärker vi det som vi redan gör bra idag och utmanar oss själva på det som vi kan utveckla och bli bättre på. Här kan våra bovärdsteam med fyra förvaltare i spetsen lära sig mycket av varandra.

Tack för att ni hjälper oss att bli bättre!