Tack för att du gör oss bättre

27 april 2022 10:31

En av årets höjdpunkter är när vi får ta del av resultatet från kundenkäten som skickas ut i slutet av april. Den ger oss värdefull vägledning i vår planering för det kommande året. Vad har hänt sedan den förra kundenkäten skickades ut?

I ditt distrikt…

  • upprustades hus garage och gårdar runt om i Söderort
  • utvärderades trygghetsprojektet Trygga trappan i Skärholmen
  • flyttade en bikupa in i Skärholmens perennpark
  • renoverades bänkarna i våra områden 
  • uppdaterades miljöstugorna med nya skyltar för avfall
  • deltog barn och ungdomar i våra sommaraktiviteter som är gratis eller rabatterade

På Svenska Bostäder…

  • startades vår nya bosociala grupp som jobbar med störningar, oriktiga hyresförhållanden och förebyggande vräkningsarbete
  • tillgänglighetsanpassades svenskabostader.se
  • invigdes den offentliga toaletten i Husby Centrum
  • genomfördes ett pilotprojekt med paketboxar och leveransboxar i Västerort deltog 2000 barn och ungdomar i våra sommaraktiviteter runt om i Stockholm
  • firades att Rinkeby centrum fyllde 50 år med pompa och ståt
  • flyttade de första studenterna in i studentlägenheterna i Campus Albano
  • kontrastmarkerade sommarens feriearbetare rekordmånga trapphus
  • välkomnade vi vår första digitala medarbetare: chattboten Svebot

Vi jobbar ständigt för att förbättra oss och uppskattar att du tar dig tid för att ge oss feedback. Det kan du göra när som helst under året genom att lämna en synpunkt på Mina sidor eller ringa till vårt Kundcenter på telefon 0771-318 318.