Tack för att du gör oss bättre
22 april 2022 10:04
En av årets höjdpunkter är när vi får ta del av resultatet från kundenkäten som skickas ut i slutet av april. Den ger oss värdefull vägledning i vår planering för det kommande året. Vad har hänt sedan den förra kundenkäten skickades ut?
Husby WC i centrum är bemannad under dagtid och har skötrum för både mammor och pappor.
Kulturskolan bjöd på indisk folkdans och Bollywood-dans när Rinkeby firade 50 år.
De första hyresgästerna fick möjlighet att samla in matavfall i kvarteret Ledinge i Tensta.
Handledarna Anna och Erik stöttade feriearbetarna under sommaren 2021.
Det nya nationella skyltsystemet sattes upp i alla våra miljöstugor, som här i Västerort.
Pilotprojekt med paketboxar under ett år tillsammans med iBoxen och PostNord.
En av årets sommaraktiviteter 2021 arrangerades av 4H-gården i Akalla.
Testa gärna att chatta med Svenska Bostäders första digitala medarbetare Svebot.
I ditt distrikt…
- upprustades hus garage och gårdar runt om i Järva
- genomfördes en trygghetsvandring i Tensta helt utan anmärkning
- invigdes den offentliga toaletten i Husby Centrum
- firades att Rinkeby centrum fyllde 50 år med pompa och ståt
- sorterades det första matavfallet i kvarteret Ledinge i Tensta
- installerades laddplatser till elbilar i Akalla
- uppdaterades miljöstugorna med nya skyltar för avfall
- deltog barn och ungdomar i våra sommaraktiviteter som är gratis eller rabatterade
På Svenska Bostäder…
- startades vår nya bosociala grupp som jobbar med störningar, oriktiga hyresförhållanden och förebyggande vräkningsarbete
- tillgänglighetsanpassades svenskabostader.se
- genomfördes ett pilotprojekt med paketboxar och leveransboxar i Västerort deltog 2000 barn och ungdomar i våra sommaraktiviteter runt om i Stockholm
- flyttade de första studenterna in i studentlägenheterna i Campus Albano
- kontrastmarkerade sommarens feriearbetare rekordmånga trapphus
- utvärderas trygghetsprojektet Trygga trappan i Söderort
- flyttade en bikupa in i Skärholmens perennpark.
- välkomnade vi vår första digitala medarbetare: chattboten Svebot
Vi jobbar ständigt för att förbättra oss och uppskattar att du tar dig tid för att ge oss feedback. Det kan du göra när som helst under året genom att lämna en synpunkt på Mina sidor eller ringa till vårt Kundcenter på telefon 0771-318 318.