Det fungerar inte att boka tvättstuga via webben, behöver jag felanmäla?

Justera inställningarna för cookies

Upplever du problem att boka tvättid via Mina sidor bör du i första hand testa att rensa webbhistorik och tillåta cookies. Det kan vara så att du temporärt behöver ändra inställningarna för cookies på din enhet så att du alltid tillåter cookies från sidor som besöks.

Testa sedan att boka tvättid på nytt. Nu ska det fungera att boka tvättpass och du kan välja att tillåta cookies från sidor du brukar besöka i inställningarna.

Acceptera om du får frågan om du vill tillåta cookies från tredje part.

Rensa historiken

Klicka på din webbläsare nedan för att läsa om hur du rensar historiken: 
Google Chrome
Internet Explorer
Mozilla Firefox 
Apple Safari

Vilken enhet använder du?

Har du prövat någon annan enhet? Fungerar det att boka via bokningsdisplayen? Säkerställ att du möter upp systemkraven

Upplever du fortfarande problem?

Kontakta Kundcenter via Mina sidor.