Det fungerar inte att boka tvättstuga via webben, behöver jag felanmäla?

Har du rensat historiken?

Upplever du problem att boka tvättid via Mina sidor bör du i första hand testa att rensa cacheminne och cookies. Klicka på din webbläsare nedan för att läsa om hur du rensar historiken: 

När du har rensat webbhistoriken kan det vara bra att starta om webbläsaren innan du testar att boka tvättid på nytt. 

Tillåter du cookies?

 Acceptera om du får frågan om du vill tillåta cookies från tredje part. Får du inte den frågan bör du gå in på inställningarna i din webbläsare och välja att tillåta cookies från tredje part på bokningssidan. 

Det kan vara så att du temporärt behöver ändra inställningarna för cookies på din enhet så att du alltid tillåter cookies från sidor som besöks. Nu ska det fungera att boka tvättpass och du kan välja att tillåta cookies från sidor du brukar besöka i inställningarna.

Vilken enhet använder du?

Har du prövat någon annan enhet? Fungerar det att boka via bokningsdisplayen?

Upplever du fortfarande problem?

Kontakta Kundcenter via Felanmälan eller telefon 0771-318 318.