Jag kan inte boka tvättpass på webben, vad gör jag?

Upplever du problem att boka tvättid via Mina sidor bör du i första hand testa att rensa din dators, surfplattas eller mobils cacheminne och cookies. Klicka på någon av länkarna nedan för att få information om hur du rensar historiken i din webbläsare.
Google Chrome
Windows Explorer
Mozilla Firefox
Apple Safari 

När du har rensat webbhistoriken kan det vara bra att starta om webbläsaren innan du testar att boka tvättid på nytt. Acceptera om du får frågan om du vill tillåta cookies från tredje part. Får du inte den frågan bör du gå in på inställningarna i din webbläsare och välja att tillåta cookies från tredje part på bokningssidan. 

Det kan också vara så att du temporärt behöver ändra inställningarna för cookies på din enhet så att du alltid tillåter cookies från sidor som besöks. Nu ska det fungera att boka tvättpass och du kan välja att tillåta cookies från sidor du brukar besöka i inställningarna.

Upplever du fortfarande problem ber vi dig kontakta Kundcenter.