Just nu har en del problem att boka tvättid

16 november 2016 13:11

Idag har en del av våra hyresgäster meddelat att de har problem att boka tvättid via Mina sidor. Vi har varit i kontakt med leverantören av vårt elektroniska bokningssystem, som rekommenderar en rensning av webbhistoriken.

Efter att vi uppgraderade vårt elektroniska lås- och bokningssystem förra veckan har en del hyresgäster hört av sig och meddelat att de har problem att boka tvättid via Mina sidor. Vi har under dagen haft kontakt med systemleverantören, som rekommenderar en rensning av enhetens webbhistorik (cacheminne och cookies).

Upplever du problem att boka tvättid via Mina sidor bör du därför i första hand testa att rensa din dators, surfplattas eller mobils cacheminne och cookies. Klicka på någon av länkarna nedan för att få information om hur du rensar historiken i din webbläsare.

När du har rensat webbhistoriken kan det vara bra att starta om webbläsaren innan du testar att boka tvättstid på nytt. Acceptera om du får frågan om du vill tillåta cookies från tredje part. Får du inte den frågan bör du gå in på inställningarna i din webbläsare och välja att tillåta cookies från tredje part på bokningssidan.

Upplever du problem även efter att du har rensat din dator, surfplatta eller telefon, ber vi dig kontakta Kundcenter via vårt webbformulär.

Tyck till om sidan