Hur felanmäler jag när Kundcenter har stängt?


Du kan skicka en felanmälan och använda vårt kontaktformulär dygnet runt. Kundcenter återkommer till dig senast nästa arbetsdag.

För att du alltid ska kunna få hjälp att åtgärda akuta fel samarbetar vi med tre olika jourer som har öppet när vårt Kundcenter är stängt.

Fastighetsjouren hjälper dig med akuta ärenden, som inte kan vänta till nästa arbetsdag. Telefonnummer 08 662 70 00.

Hissjouren tar hand om alla fel som rör hissen. De har öppet dygnet runt. Telefonnummer 08 662 07 81.

Störningsjouren kan du ringa på kvällar och nätter om du blir störd av en annan hyresgäst. Telefonnummer 08 658 11 60.

Störningsjourens öppettider:

Söndag – torsdag: 20.00–03.00
Fredag – lördag: 20.00–04.00

Vid störningar under dagtid kontaktar du Kundcenter på telefonnummer 0771 318 318.